لامپ مهتابی یو شکل که به شکلهای مختلف تغییر می کند

لامپ مهتابی یو شکل کره شب چرخشی 360 درجه با پایه چوبی مغناطیسی فضایی فراموش نشدنی را ایجاد می کند. لامپ ماه جادویی در بالای پایه چوبی مغناطیسی در هوا شناور است و 360 درجه می چرخد ​​و احساس آرامش و آرامش را ایجاد می کند.

ماه با کمک آخرین فناوری ردیابی (یک سری از آهنرباهای الکتریکی) در همه شرایط طلوع می کند و می تواند به طور مداوم بچرخد یا در یک مکان – انتخاب شما – بماند.

این یک کپی دقیق و پیچیده از ماه با استفاده از پرینت سه بعدی با وضوح بالا و تصاویر ماهواره ای ناسا برای تجسم سطح واقعی و دهانه های ماه است.

نور مهتابی شب مانند برخی از چراغ های داخلی، فضایی جادویی ایجاد می کند. این یک لامپ منحصر به فرد است که هنگام ورود به اتاق همه را با اصالت خود مجذوب خود می کند.

لامپ

دو رنگ برای انتخاب وجود دارد، سفید یا زرد، و گزینه ای برای ضبط هر نور در صورت نیاز. بنابراین، نه تنها به عنوان یک تزئین، بلکه به عنوان یک چراغ شب کامل برای نورپردازی یا مطالعه در شب نیز خدمت می کند. این لامپ از نور LED کم مصرف برای استفاده طولانی مدت حتی در استفاده روزانه استفاده می کند.

محصولات هالوژن نور، نور شدید و رنگ دلپذیری را منتشر می کنند. آنها اغلب برای برجسته کردن جزئیات داخلی فردی استفاده می شوند.

علاوه بر لامپ های اصلی، گزینه های دیگری نیز وجود دارد، به عنوان مثال، هالوژن خطی، که از نیروی لوله استفاده می کند. مدل های مقاوم در برابر ضربه با نور شدید برای رانندگی و رانندگی استفاده می شود.

دستگاه های کپسول ولتاژ پایین با ابعاد کوچک محبوب هستند. آنها اغلب برای لوسترها یا سقف های قفسه ای استفاده می شوند، اما ارتباط با pärtti آن را خاص کرده است.

نوع دیگر دستگاه انعکاسی است، در طراحی توکولوم لجن یک بازتابنده خاص – اغلب یک دیسک آلومینیومی. این به شما امکان می دهد زاویه و تابش پرتوهای نور را تنظیم کرده و آنها را به منطقه مورد نظر اتاق هدایت کنید.

دستگاه های مشابه برای نصب سقف و سقف استفاده می شود، زیرا آنها اجازه گرمایش و سطوح بالایی را می دهند.