چاقو شکاری آمریکایی که مهریه عروس کردستانی شد

این پست راهنمای شما در مورد چاقو شکاری آمریکایی خواهد بود.

ما می‌خواهیم شما را گام به گام در فرآیند چیستی چاقوی شکاری و هر چیز دیگری که می‌خواهید و نیاز دارید در مورد چاقوهای شکاری و همچنین نحوه انتخاب چاقوی عالی بدانید، راهنمایی می‌کنیم!

یک چاقوی شکاری باکیفیت به اندازه کافی همه کاره خواهد بود تا بتواند همه چیزهایی را که یک شکارچی معمولی نیاز دارد و کمی بیشتر انجام دهد.

یک قسمت مستقیم برای برش برش های گوشت. همچنین متوجه خواهید شد که برخی از تیغه ها دارای “Guthook” هستند (ما متوجه شده ایم که این تیغه ها معمولاً در بین ماهیگیران یافت می شوند).

در واقع با یک چاقوی تاشو خوب، مشکلی برای استفاده از آن برای شکار ندارید. با این حال، ما در 99 درصد مواقع تیغه ثابت را توصیه می کنیم. چرا؟ خوب یک سری مزایا وجود دارد.

به طور کلی تیغه های ثابت قوی تر هستند، همچنین لازم نیست نگران باشید که چاقو به طور بالقوه روی شما بسته می شود.

چاقو

ما همچنین دریافتیم که اغلب این تصور غلط وجود دارد که تیغه های ثابت به دلیل بزرگتر بودن به معنای کنترل کمتر هستند.

این مورد نیست برخی از تیغه های ثابت کاملاً با کیفیت وجود دارد که نه تنها قدرت، بلکه کنترل را نیز ارائه می دهند.

برای برخی از شما چاقوی تاشو ممکن است گزینه بهتری باشد. مطمئناً آنها به طور کلی قوی نیستند، اما سبک تر و حمل آسان تر هستند.

انتخاب باشماست هنگام نگاه کردن به یک تیغه ثابت، باید در نظر بگیرید که آیا چاقو از ساختار کامل، جزئی یا نیمه تنگ است، زیرا این می تواند بر استحکام، وزن و دوام چاقو تأثیر بگذارد.

وقتی بین ثابت و تاشو انتخاب کردید، وقت آن است که تیغه مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

انواع مختلفی از چاقوها موجود است، و انتخاب به ترجیحات شخصی و نوع بازی ای که معمولا شکار می کنید خلاصه می شود. سه نوع متداول تیغه وجود دارد. نقطه گیره، نقطه سقوط و تیغه پوست کندن.

تیغه چاقوی نقطه گیر نازک با یک نقطه کاملا مشخص است. خود تیغه نسبتاً صاف است.

این چاقو به اندازه کافی همه کاره است که می تواند برای کارهای عمومی اردوگاه و مشاغل تخصصی شکار، از جمله پانسمان مزرعه و پوست اندازی استفاده شود.