کارخانه تولیدی انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی

کارخانه تولیدی انواع ظرف یکبار مصرف کاغذی در کشور، در جهت سلامت جامعه، بهترین نوع ظروف یکبار مصرف کاغذی اعم از لیوان، کاسه، بشقاب و… را با طرح های مختلفی در بازار عرضه می کند.
ایران در زمینه تولید ظروف یکبار مصرف نسبت به سال های قبل، بسیار فعال بوده و در حال حاضر نیز علاوه بر تولید نیاز داخلی کشور، مازاد بر نیاز نیز تولید کرده و عرضه محصولات خود را تا کشور های مختلف گسترانده است. از انواع محصولات یکبار مصرف می توان به نوع کاغذی اشاره کرد، که در این متن به معرفی آن خواهیم پرداخت.

انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی

اگر با روند تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی آشنا باشید، حتما می دانید که برای تولید هر کدام از ظروف کاغذی، باید یک دستگاه جدا وجود داشته باشد، که این امر باعث افزایش هزینه های تولید کننده ها خواهد شد و به طبع قیمت این نوع از ظروف، نسبت به ظروف دیگر یکبار مصرف بالا خواهد بود.
اما انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی که در بازار وجود دارد.

اما هر کدام از انواع محصولات فوق، در سایز های متنوعی تولید می گردد. که این موضوع حق انتخاب را به خریداران می دهد.

کارخانه ظروف یکبار مصرف کاغذی

مواد اولیه ظروف یکبار مصرف کاغذی

اگر به جنس کاغذ توجه داشته باشید، در برابر آب به سرعت آسیب می بیند، به همین دلیل نوع کاغذی که برای این نوع از ظروف استفاده می کنند، نوع خاصی بوده و در برابر مایعات مختلف به خوبی مقاوم است. علاوه بر کاغذ پایه، یک نوع لایه نیز روی این ظروف از پلی اتیلن کشیده می شود، تا کیفیت آن را افزایش دهد.

ویژگی های پوشش های پلی اتیلن در ظروف کاغذی

اما ویژگی هایی که پلی اتیلن استفاده شده در ظروف یکبار مصرف کاغذی دارد، عبارتند از:

  1. کاغذ های استفاده شده در این ظروف، قابل بازیافت هستند.
  2. پلی اتیلن موجود در این ظروف کمترین تاثیر شیمیایی را دارد.
  3. این نوع از ظروف کاملا بهداشتی هستند.
  4. و…

این یکی از دلایل جایگزینی ظروف یکبار مصرف کاغذی به جای ظروف پلاستیکی شده است.

کارخانه ظروف یکبار مصرف کاغذی

چرا استفاده از ظروف یکبار مصرف کاغذی افزایش یافته است؟

همه می دانید که هدف استفاده از ظروف یکبار مصرف کاغذی، کمک به سلامت خود و همچنین محیط زیست است. شاید یکی از مهمترین دلایلی که باعث افزایش فروش ظروف یکبار مصرف کاغذی در بازار شده است، این موضوع مهم باشد.
اما یکی از دیگر دلایل آن، زیبایی و طرح هایی است که در این نوع از ظروف می توان مشاهده کرد. امروزه بیشتر در مجالس و رستوران ها ظروف کاغذی خریداری می شود.

بیشتر بخوانید: لیوان یکبار مصرف

کارخانه ظروف یکبار مصرف کاغذی

کارخانه ظروف یکبار مصرف کاغذی

با توجه به استقبالی که مردم از ظروف یکبار مصرف کاغذی در این چند ساله داشته اند، این موضوع در افزایش تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی، بسیار اهمیت داشته است.
اغلب خریداران عمده برای خرید این ظروف، به تولید کننده ها مراجعه می کنند، اما اگر شما هم می خواهید به صورت مستقیم با کارخانه تولید کننده در ارتباط باشید، با این سایت ارتباط بگیرید.

بیشتر بخوانید: سفره یکبار مصرف