فوم اکلیلی طلایی به عنوان آتل برای بال های گنجشگ زخمی

محصولات فوم اکلیلی طلایی ارزان هستند و کار با آنها آسان است.

به دنبال یک پروژه روز بارانی عالی برای بچه ها هستید؟ یا فقط می خواهید برخی از ریزه کاری های باقی مانده را به خلاقیت های منحصر به فرد تبدیل کنید؟ هنر و صنایع دستی با فوم پاسخ است.

می توانید فوم را با هر چیزی ترکیب کنید تا صنایع دستی هوشمندانه بسازید.

به تمام شانس ها و پایان های اطراف خانه یا کارگاه خود فکر کنید که می تواند پروژه بعدی ورق فوم شما را بهبود بخشد.
تنها چیزی که برای رفتن از زباله به هنر نیاز است یک چسب قوی برای چسباندن آنها به هم و کمی تخیل است. به دنبال دکمه‌ها، سکه‌ها یا سایر شانس‌ها و پایان‌های باقی مانده از پروژه‌های دیگر باشید.

قطعاتی که می توانند از اسباب بازی ها یا وسایل الکترونیکی جدا شوند نیز کار می کنند. تقریباً هر چیزی که سطح صافی داشته باشد را می توان به یک صفحه فوم چسباند.

یک کاردستی ساده که به مواد زیادی نیاز ندارد و می تواند آموزشی نیز باشد.
جشن بعدی خود را با زیر لیوانی هایی که بچه هایتان با برش های رنگارنگ ساخته شده از ورقه های فوم درست کرده اند، تصور کنید.

با برخی از رنگ‌های اصلی ورق فوم بمانید و شکل گرد را کمی بزرگ‌تر از لیوان‌هایی که روی آن‌ها قرار می‌گیرد، ببرید. در مرحله بعد یک شکل کوچک مورد علاقه را مانند کفشدوزک ببرید و به شکل زیر لیوانی گرد بچسبانید.

سپس به برش دادن جزئیات کوچک مانند بال ها و نقاط سیاه برای چشم ها ادامه دهید و آنها را به کفشدوزک بچسبانید تا زمانی که محصول کاملی داشته باشید که از آن راضی هستید. بگذارید چسب خشک شود سپس آنها را آزمایش کنید.
هر پروژه ای که تصمیم بگیرید، به چسب مناسب نیاز دارید. دقت کنید که چسبی را انتخاب کنید که با فوم سازگار باشد و بوی تند نداشته باشد.

یک چسب همه منظوره عالی است که تقریباً هر چیزی را به فوم فوم می چسباند. بدون حلال و بو کم است، بنابراین شما دوست دارید با آن کار کنید.