فروش عمده ظروف یکبار مصرف صادراتی

قیمت ظروف یکبار مصرف صادراتی به دلیل اینکه به صورت عمده به فروش می رسند بسیار مناسب می باشند و پیشنهاد ما به شما خرید عمده ی این محصولات می باشد.

ظروف یکبار مصرف صادراتی

صادرات ظروف یکبار مصرف

برای صادرات محصولاتی که در دسته مواد پلاستیکی و یکبار مصرف قرار می گیرند گاهی دچار مشکلاتی خواهیم شد زیرا وجود برندهای مختلف و کیفیت های متنوع می تواند انتخاب را برای تاجران این محصولات دچار مشکل کند.
ظروف یکبار مصرف از جمله مواردی هستند که مورد توجه بسیاری از تاجران قرارگرفته است. اما برای صادرات این ظروف پرکاربرد باید به مواردی توجه کرد. برای صادرات انواع ظروف یکبار مصرف باید توجه داشت که علاوه بر اینکه برند مربوطه باید دارای علامت استاندارد از سمت مراکز مورد نظر باشد و علامت بر روی برند حک شده باشد یک سری موارد و مجوزهای دیگری نیاز است تا بتوان این ظروف را برای صادرات مورد استفاده قرارداد و روانه ی بازارهای بین المللی شوند.

ظروف یکبار مصرف صادراتی

مجوزهای لازم برای صادرات ظروف یکبار مصرف

برای صادرات ظرف یکبار مصرف باید این نکته را مورد توجه قرار داد که به یک سری مجوزها نیاز داریم تا بتوانیم این محصولات به کشورهای دیگر عرضه کنیم:

  • دارای حداقل های مشخص شده از سمت اداره استاندار ایران باشد.
  • باید هماهنگی های لازم برای کسب حداقل های لازم آن کشور در تولید ظروف یکبار مصرف با سفارت آن کشور صورت گیرد.
  • حداقل های لازم بعد از دریافت باید در ساخت و تولید ظروف یکبار مصرف از کشور مورد نظر اعمال شود.
  • ظروف یمبار مصرف مورد نظر باید دارای مجوزهای لازم از سمت وزارت بهداشت باشد.
  • باید مجوزهای لازم برای نوع بسته بندی و چاپ و کیسه های بسته بندی از سمت وزارت صنایع برای ظروف یکبار مصرف مورد نظر دریافت شده باشد.
  • باید دارای نامه صدور و پلمپ و گمرک از سمت شرکت سازنده ی ظروف یکبار مصرف باشند.

ظروف یکبار مصرف صادراتی

کاربرد پودرهای رختشویی

در گذشته برای غذاهای مصرفی خود از ظروف مختلف استفاده می کردند که این امر موجب میشد وقت زیادی صرف شستن این ظروف شود. اما به مرور زمان به دلیل کمبود وقت و صرفه جویی اقتصادی افراد استفاده از ظروف یکبار مصرف را در انواع مختلف از نظر جنس و موارد مصرف را به ظرف های دیگر ترجیح دادند.
این امر موجب راحتی و افزایش سرعت کار در مراسمات و مهمانی های مختلف می شود. این ظروف را می توان به صورت عمده از طریق فروشگاه های فروش انواع ظروف یکبار مصرف تهیه کرد. اما با این وجود باید به ضررهای ناشی از این مواد پلاستیکی به انسان و محیط زیست توجه بسیاری شود چرا که می تواند عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: سفره یکبار مصرف

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.