جدول سنگی چینی لایبید موجب شکسته شدن سر سلبریتی معروف شد

موانع بتنی و جدول سنگی چینی لایبید جرسی موانع جرسی پایه بسیار گسترده ای را ارائه می دهند که پایداری قابل توجهی را که قبلاً توسط موانع بتنی استاندارد ارائه شده است افزایش می دهد.

این طراحی به طور خاص به این موانع اجازه می‌دهد تا با استفاده از تکانه خودرو برای جذب نیروی ضربه و لغزش خودرو در امتداد مانع، به جای اجازه دادن به آن به غلتیدن یا واژگون شدن و شکستن مانع، تصادف را تغییر مسیر دهند.

طراحی جدول سنگی از پیش ساخته شده دارای شیارهای سازگار با لیفتراک است که امکان نصب و استقرار سریع را فراهم می کند، زمانی که سیستم های محکم به سرعت مورد نیاز است ایده آل است.

بلوک های بتنی لگاتو آجر  با طراحی نوآورانه در هم تنیده و لنگرهای بالابر که درون بلوک ها ریخته می شوند، بلوک های لگاتو در طیف وسیعی از اندازه ها و وزن ها موجود هستند.

گاردریل

در حالی که انواع دیگر سیستم های مانع نیز می توانند برای هدایت ترافیک استفاده شوند، مزیت سیستم های بتنی، به ویژه TVCB ها یا موانع جرسی، این است که وزن و پایداری قابل توجه آنها به این معنی است که به راحتی توسط ارتعاش از سیستم های حمل و نقل جدا نمی شوند.

از جمله قطار و ترافیک از جمله HGV ها، حتی اگر تصادفاً توسط ترافیک برخورد کنند. به ویژه برای کارهای طولانی مدت، موانع بتنی استقرار قابل اعتمادی را ارائه می دهند.
مرزهای خلیج  و همچنین هدایت ترافیک، موانع بتنی جرسی و لگاتو نیز می توانند برای ایجاد و ترسیم محل های پارکینگ و ذخیره سازی موثر استفاده شوند.
دفاع  افزایش پایداری موانع بتنی و جدول سنگی مانند موانع جرسی، و کیفیت بسیار درهم تنیده سیستم های Legato به این معنی است که این نوع از موانع بتنی را می توان به صورت دفاعی نیز استفاده کرد، به عنوان مثال برای پشتیبانی از کارها با نگهدارنده زمین.

این جدول سنگی همچنین ممکن است به عنوان بخشی از دفاع در برابر سیل مستقر شوند، زیرا طراحی کاملاً بهم پیوسته به این معنی است که هیچ ملات اضافی که در شرایط مرطوب آسیب پذیر است، برای نصب دفاع مورد نیاز نیست.

همه انواع مانع بتنی و جدول سنگی موجود از SafeSite را می توان به طور کامل سفارشی کرد تا امکان نام تجاری و دید ایمنی بیشتر را فراهم کند، به عنوان مثال با رنگ آمیزی و افزودن بازتابنده ها و هشدارهای با دید بالا.