تیشرت مردانه یقه گرد که موجب ثروتمند شدن صاحبش شد

تی‌شرت‌ها فرصت بیشتری نسبت به سایر بخش‌های طراحی گرافیکی برای بازی با فونت‌های نمایشی سرگرم‌کننده و دیوانه‌کننده دارند، اما خوانایی را در نظر داشته باشید.

طرح های تیشرت مردانه یقه گرد دارای دو مجموعه رنگ هستند که باید در نظر داشته باشید.

رنگهای پارچه و رنگهای چاپ برای اطمینان از اینکه این دو مکمل یکدیگر هستند، همیشه از رنگ پارچه خود به عنوان پس زمینه ایده های طراحی خود استفاده کنید

اگر کلمات روی پیراهن شما برای انتقال پیام شما مهم هستند، مطمئن شوید که تحت الشعاع تایپوگرافی چرخشی، ژولیده و لوپ قرار نگیرند.

عنصر طراحی که در ارتباط فوری با شخصیت بهترین است، رنگ است. هر سایه، رنگ و ته رنگ احساسی را برمی انگیزد، و به عنوان میانبری برای شما عمل می کند تا چیزی را در مورد برند خود در یک نگاه به تصویر بکشید.

همچنین توجه داشته باشید که یک بوم رنگی می تواند بر ظاهر جوهرها تأثیر بگذارد، بنابراین مطمئن شوید که در مورد آن با چاپگر خود صحبت می کنید!

به دلیل نحوه کار جوهرهای تی شرت، چاپ رنگ ممکن است کمی مشکل باشد.

کم هزینه ترین راه برای چاپ طرح شما، تقریبی رنگ ها خواهد بود. فقط بدانید که ممکن است “تایل” شما با “تیل” چاپگر شما مطابقت نداشته باشد.

یک تی شرت قدیمی دارید که دیگر نمی پوشید؟ هنوز از شرش خلاص نشو مهم نیست که در چه شرایطی است، هزاران پروژه وجود دارد تا تی‌شرت‌ها را به چیزی تبدیل کنید که واقعاً می‌خواهید از آن استفاده کنید.

فرقی نمی‌کند تی‌شرت‌ها را به چیزی کاربردی تبدیل می‌کنید (مانند یک کیسه محصولات قابل استفاده مجدد برای بازدید از فروشگاه‌های مواد غذایی) یا چیزی تزئینی (مانند گلدان آویزان)، این یک کار ساده برای همه است. و بهترین بخش؟ نیازی به خیاطی نیست و این پروژه ها را هم برای تازه کارها و هم برای حرفه ای ها قابل انجام می کند.

لیست زیر را برای چند ایده سرگرم کننده برای ارتقای تی شرت به چیزی جدید بررسی کنید.

نوارهای تی شرت گره دار در ایجاد حصیر درب های بد بو و شخصی شما معجزه می کنند. اگر چندین تی شرت برای استفاده در دسترس داشته باشید معمولاً پنج یا بیشتر این کاردستی بهتر عمل می کند. اگر رنگ ها به خوبی با هم کار کنند امتیاز جایزه

HGTV روش کار را در اختیار ما قرار داده است و تنها چیزی که شما نیاز دارید قیچی، یک تفنگ چسب حرارتی و یک کفپوش درب تخت و بدون تزئین است.
تبدیل تی‌شرت‌ها به وسایل کمکی آشپزخانه؟ ما را به حساب بیاورید.

فقط مطمئن شوید که پارچه پیراهنی که استفاده می کنید می تواند گرما را به خوبی تحمل کند.