با کلوچه سنتی کاشان عادت ناخن جویدن در کودکان را ترک دهید

اگر از کلوچه سنتی کاشان پاییزی نوردیک ور استفاده می‌کنید، آن را از فر خارج کنید، یک قفسه خنک‌کننده روی آن قرار دهید.

با یک حرکت سریع قفسه خنک کننده را به همراه قالب وارونه کنید تا قفسه خنک کننده در پایین باشد.

حالا قالب را چند بار به قفسه خنک کننده بزنید تا کلوچه ها خارج شوند اجازه دهید کلوچه ها کاملا خنک شوند.

متأسفانه، اگر در خارج از روسیه یا اوکراین زندگی می کنید، پیدا کردن قالب برای کلوچه های گردویی شکل سنتی بسیار سخت است.

خوشبختانه برای من، مادرم درست قبل از اینکه ما به ایالات متحده برویم، قرون پیش، مطمئن شد که مجموعه کاملی از این قالب ها را خریداری کرده و اکنون با کمال میل به من اجازه می دهد تا هر زمان که نیاز داشته باشم از آنها استفاده کنم.

اما، من متوجه شدم که تعداد زیادی از شما آن قالب ها را ندارید و هنوز هم دوست دارید کلوچه های گردویی خوشمزه ای را درست کنید که همه ما خیلی دوست داریم.

بنابراین من اینجا هستم تا به اشتراک بگذارم که شما نیز می توانید قالب های اورشکی (کلوچه گردویی) را خریداری کنید.

کلوچه

من این قالب های اورشکی را در آمازون خریداری کرده ام و آنها اورشکی به شکل سنتی درست می کنند و به خوبی کار می کنند اندازه 1 3/4 اینچ در 1 1/3 اینچ.

این قالب HERE توسط Nordic ساخته شده است و همان قالبی است که من برای انواع مختلف (شکل بلوط، گردو، کدو تنبل و مخروط کاج) در تصاویری که در این پست می بینید استفاده کردم.

اندازه اورشکی با این یکی کمی بزرگتر است (2 در 2 اینچ) نسبت به نمونه های سنتی. متأسفانه آنها برای همیشه از انبار خارج شده اند.

اگر از قالب گزینه 2 خوشتان آمد، این قالب ساخت همین سازنده با همان اندازه کلوچه به شکل بلوط را دوست دارید.

بار دیگر، این قالب کلوچه های بزرگ‌تری (2 در 2 اینچ) نسبت به کوکی‌های اورشکی سنتی می‌سازد، اما برای من، زیبا بودن شکل مشکل اندازه را برطرف می‌کند.

حدود 2 قاشق چایخوری از خمیر را پاره کنید و یک توپ کوچک درست کنید. وسط قالب قرار دهید و وسط آن را با انگشت شست فشار دهید.

سپس با استفاده از انگشت اشاره یا شست خود به دور قالب بچرخید و خمیر را فشار دهید تا زمانی که قالب با یک لایه بسیار نازک به ضخامت حدود 1/5 اینچ پوشانده شود.

حالا لبه قالب را دور بزنید و هر قسمتی از خمیر را که بالای لبه قالب است، بتراشید.