با چسب نواری رنگی بزرگترین بدلیجات دخترانه ساخته شد

چسب نواری رنگی یکی دیگر از معیارهای مورد استفاده، اتصالات صنعتی مبدل است.

استفاده از نوار چسب در بست های مکانیکی مفید است زیرا می توان از آن در دماهای پایین استفاده کرد و فرآیند تولید را بسیار ساده و سازگار با محیط زیست می کند.

مبدل 3M Preferred دارای قابلیت ها و فرآیندهای مناسب برای تولید محلول های چسب درجه پزشکی است و به شما کمک می کند نوار چسب پزشکی را انتخاب کنید.

که از شکست محصول جلوگیری می کند و تجربه موفقیت آمیز بیمار را تضمین می کند.

صحبت از تجربه، برای یک مبدل همه چیز نیست. اما تجربه نشانه آن است که فرد فراتر از تبدیل نوار ساده به پروژه های بسیار فنی، مانند میکروسیال دستگاه های پزشکی، گسترش یافته است.

کار با سیالات در مقیاس میکرو و نانومتری سطح دیگری از تخصص است که بسیاری از مبدل ها نمی توانند آن را لمس کنند.

اکنون که ابزار جدیدی را به لیست لوازم بهداشتی خود اضافه کرده اید، چسب نوار پزشکی خود را به هیچکس اعتماد نکنید.

چسب

Strouse، یک مبدل ترجیحی 3M برای مواد و فناوری های پزشکی 3M، محصولات پزشکی را از نوار چسب گرفته تا مواد پیشرفته برای دستگاه های میکروسیال می شناسد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تعداد زیادی نوار چسب پیشنهادی ما یا درخواست نمونه یکی از محصولات ما با ما تماس بگیرید.

و اگر تبدیل مواد منعطف آنقدر که می‌خواهید آشنا نیست، راهنمای پاسخ‌ها و دیدگاه‌های ما را بخوانید: پرسش و پاسخ تبدیل مواد انعطاف‌پذیر.

این به عنوان مخلوطی از مواد و یک فیلم است که هدف از اتصال اجسام به یکدیگر را دارد.

این گزینه ای است که به جای پیچ، جوش و بست استفاده می شود.

استفاده از نوار چسب بهترین گزینه برای محصولات خودکار است زیرا گزینه های مایع زمان گیرتر و کثیف تر هستند. برای ایجاد چسبندگی روی سطح، لازم است که با آنها رول شده و اسپری شوند.

آآنها از موادی مانند حامل یا پشتی (پلاستیک، کاغذ، فوم، فویل، پارچه یا هر چیز دیگری) ساخته شده اند که در صورت لزوم با مواد چسبنده پوشانده شده اند.

حامل رول می شود که منجر به یک رول نوار بزرگ می شود. سپس به نوارهای نازک با دو طرف باریک بریده می شود که می تواند چندین رول نواری تولید کند.

هر رول متفاوت است و ترکیب منحصر به فردی دارد.

رول ها را می توان سفارشی کرد و متناسب با منطقه کاربردی خاص ساخت، در نتیجه طیف وسیعی از گزینه های چسباندن را ارائه می دهد.