با پارچه مبلی به آرزوهایتان برسید

اگر خانواده‌ای پرجمعیت از سلیقه پارچه مبلی شما استفاده زیادی می‌کنند، یک گزینه طرح‌دار را به آن ها پیشنهاد بدهید.

اگر فکر می کنید ممکن است از الگوی خود خسته شوید و روکش ها به راحتی قابل جدا شدن هستند، ارزش این را دارد که در هنگام خرید مبل میزان روکش های جایگزین را بررسی کنید.

اگر مقرون به صرفه است و فضای ذخیره سازی دارید، روی یک مجموعه اضافی و ساده تر سرمایه گذاری کنید. اگر روکش هایی با رنگ روشن خریداری می کنید که ممکن است قبل از مبل شما نیز نیاز به تعویض داشته باشند، این کار به خوبی کار می کند.

یک مبل راه راه تغییری با طراوت از رنگ های یکدست ایجاد می کند و می تواند به راحتی با پارچه های دیگر ترکیب شود. سعی کنید مبل راه راه خود را با صندلی ها یا پایه هایی که با نوع دیگری از راه راه، اما به همان رنگ، روکش شده اند، جفت کنید.

تغییر عرض راه راه ها در طرح شما ظاهری آسان برای چشم ایجاد می کند، بنابراین ترکیبی از طرح های پهن و باریک را هدف قرار دهید. با چسبیدن به یک پالت رنگی دقیق، الگوها مانند یک ترکیب عمدی احساس می شوند که احساس آرامش و منسجمی ایجاد می کند.

دبی لی، مدیر طراحی در ILIV (در برگه جدید باز می‌شود) می‌گوید: دشت‌ها یا دیگر الگوهای ساده مانند چک نیز می‌توانند در همان پالت رنگی معرفی شوند.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه پارچه مبل خود را به طور مرتب تمیز کنید، پارچه ای را انتخاب کنید که به راحتی قابل شستشو است، مانند پنبه. هر گونه ترکیب طبیعی، مانند کتانی پنبه، یا مخلوط پنبه و پشم، باید به طور حرفه ای تمیز شود.

از آنجایی که انواع پارچه‌ها به آب واکنش متفاوتی می‌دهند، احتمالاً یک ترکیب پارچه پیچیده در هنگام شستشو جمع می‌شود، بنابراین همیشه قبل از اینکه روکش‌های خود را در دستگاه فرو کنید، آن را بررسی کنید.

روش دیگر، تمیز کردن نقطه ای با مواد شوینده اثاثه یا لوازم داخلی را در نظر بگیرید یا از یکی از بهترین جاروبرقی ها برای موهای حیوانات خانگی استفاده کنید.