استفاده از مایع ظرفشویی خاکستر به عنوان کیسه های یخی ژل انعطاف پذیر در فریزر

مایع ظرفشویی خاکستر همچنین روی پارچه های ظریف مانند ابریشم و پشم به اندازه کافی ملایم است که به دلیل ترکیب شیمیایی قوی تر، به راحتی توسط مواد شوینده لباسشویی آسیب می بیند.

روش انجام این کار این است که حدود 1 قاشق غذاخوری از مایع ظرفشویی را در 2 تا 3 فنجان آب ولرم حل کنید و با یک پارچه تمیز آغشته به مخلوط به دقت روی لکه بمالید.

این کار را تا زمانی تکرار کنید که لکه شروع به ناپدید شدن کند.

بقایای محصولات آرایش مو مانند موم مو و موس را با محلولی سبک از چند قطره مایع ظرفشویی همراه با آب گرم مبارزه کنید.

همچنین می توانید از مایع ظرفشویی به عنوان شامپو استفاده کنید.

برای کسانی که با کشک های چرب سر و کار دارند، به سادگی مقداری از مایع ظرفشویی را به اندازه یک سکه روی موهای خود بمالید، کف کنید، سپس با شامپوی معمولی خود بشویید.

هر آشپزخانه، در هر خانه، تضمین شده است که یک بطری صابون ظرف مایع در کنار سینک قرار دارد.

مایع

اگرچه اخیراً صاحبان خانه دلایل زیادی برای بیرون آوردن آن بطری از آشپزخانه پیدا کرده اند و از آن در بخش های مختلف نظافت خانه استفاده می کنند!

درست است، مایع ظرفشویی به هیچ وجه محدود به تمیز کردن ظروف نیست.

اگر تعجب می کنید که چرا و چگونه، به دلیل سورفکتانت های موجود در آن است.

این مواد دارای خواص پاک کنندگی هستند و به عنوان امولسیفایر و عوامل کف کننده عمل می کنند که با هم برای مقابله با چربی سخت شده، کثیفی و کثیفی عمل می کنند.

مهمتر از آن، لازم به ذکر است که محصولات مایع ظرفشویی (که حاوی تری کلوزان و فسفات نیستند) سازگار با محیط زیست، بی خطر برای کودکان و حیوانات خانگی هستند و باعث تحریک پوست نمی شوند.

کثیفی و کثیفی سرسخت روی مبلمان فضای باز به ندرت با یک پارچه مرطوب پاک می شود.

از سوی دیگر، یک محلول صابون مایع ملایم به طور کلی برای تمیز کردن موثر گرد و غبار و کثیفی روی مبلمان پاسیو ساخته شده از پلاستیک، چوب، عصا بامبو، فلز و بالشتک های پارچه ای روکش شده در فضای باز کافی است.

در اینجا یک راهنمای گام به گام سریع برای تمیز کردن مبلمان فضای باز در حیاط خلوت خود با مواد شوینده ظروف مایع آورده شده است.